reklama

Fantasy

V literatúre zrejme nie je rozporuplnejší podžáner ako tento. Nájdu sa aj takí, ktorí ho ani ako podžáner nezaradia. Prečo? Pre nich sú to výmysly, rozprávky,brak, knihy pre psychicky narušených...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ja som sa k tomuto druhu literatúry dostal pred štyrmi rokmi. Dovtedy som prečítal takmer všetko čo mi prišlo pod ruku. Keď mám dobrú knihu, som schopný ju čítať nonstop, nemusím, jesť, piť, spať, nič nepočujem, nič nevidím. Prenesiem sa do sveta, o ktorom čítam a som tam. Fantasy je pre mňa to pravé. Od knihy chcem, aby ma odniesla z reality, aby ma preniesla tam, kde nikdy nebudem, aby mi porozprávala neuveriteľné príbehy. To však neznamená, že nerozmýšľam o tom čo čítam. Nie je nič horšie ako zjavné logické a dejové chyby v texte. V tomto druhu literatúry vychádza veľmi veľa kníh. A bohužiaľ kvôli obľúbenosti tohto žánru aj veľmi veľa zlých kníh. Ak nemáte spoľahlivého sprievodcu, ľahko sa stane, že si prečítate takúto knihu a spravíte si mylný obraz o celom žánry. Kto si prečíta knihy od Tolkiena, Sapkowskeho, Martina či Erikssona, zistí, že hodnotná fantasy literatúra nie je čírim nezmyslom.

Michal Streška

Michal Streška

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

A čo by ste chceli vedieť? Zoznam autorových rubrík:  športpolitikačo ma nenecháva ľahostajnýmknihySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu